30 maj 2011

milky monday

har varit trött hela dagen idag, kom i säng onödigt sent igår. Men man skall väl ta vara på dagarna nu när dom är långa och ljusa! :)

Har vart jobb idag och direkt efter det på BodyPump 30min. Sen hem och äta och vidare till garaget! Mycket som ska bli gjort nu före midsommar när grunden är tänkt att bli till.

M's föräldrar var på besök ut till tomten en sväng, jag åkte hem med dem för jag var så trött! Men jag ville ändå inte sitta inne när solen lyser så fint ute, så jag tog Isak med mig på en promenad ner till Sviby bron!



Mikael meckar elkablar!


Jag och M var på en liten roadtrip igår kväll. Mitt i allt fick vi för oss att fara nånstans en sväng, så vi satt oss i bilen och körde runt. Var så underbar sol!


Igår på dagen var vi till Tony och Marika en sväng, Tuva körde grävmaskin för första gången! Duktig flicka :)


Glada tjejor, full fart!

Inga kommentarer: