29 maj 2011

sweet sunday

söndagen har hittills spenderats i sängen, soffan och hos min svägerska med familj!
hälsade på lilla Tuvis och Ebba, mina favorittjejer! :)

Jag och Marika planerar att fara till Uppsala nästa söndag, Ikea samt Gränby Centrum! Utan barnen då såklart! Skall bli så skönt att komma bort lite och bara få umgås!
Och måndagen efter det tänkt vi fara till Mariebad och bada med Ebba och Tuva, blir nog superbra det! Nästan en hel helg med svägerskan!

De senaste dagarna har M och jag suttit och planerat lite hus, hur inredningen skall bli. Tänk att kanske vid denna tid om 1 år sitter man i sitt eget hus. Men mycket arbete återstår, det går inte bara på en sväng det inte.
Nu lyser solen och snart ska vi laga mat!

En liten uppdatering blev det ju iallafall. Från och med imorgon skall jag börja med matdagbok.
hej

Inga kommentarer: