09 juni 2011

hungrig

sitter här i soffan klockan 07.00 på morgonen och hörde just på när Mikaels klocka ringde. Har insett att det inte blir något jobb för mig idag, har ont i halsen. Det var det jag visste igår när jag satt i kassan. Vi har fått fläktar till kassan nu när det börjar bli så varmt! Men jag är så känslig för att få drag, stängde dock inte av fläkten i tid.
Det positiva är väl att jag känner att det är en sån halsont som snart försvinner (hoppeligen om någon dag), det är inte den där långa intensiva värken jag hade före operationen så fort jag blev förkyld! Det här känns liksom ont på ett annat vis.

Så idag kanske ni kommer få ta del av fler inlägg för att bota min tristess av att ligga inne i värmen och glo. Känner att jag skulle vilja byta namn på min blogg helt och hållet. Får se helt enkelt.

Måste vara vaken till 07.50 så jag kan ringa till jobbet. Somnar jag om nu kommer jag inte få sova sen. Sover mig hellre genom hela dagen.

godmorgon.

Inga kommentarer: