06 december 2009

min gårdag

såg ut såhär:

vakna kl 2, låg i sängen, kom på att jag var lite hungrig, gick ner o käka smörgås, gick upp igen, kolla alla internetsidor, kom på att de sku va kul o baka pepparkakor, ringde anette (svara ej), ringde emma(svara ej), messa andreas o sa att han sku ringa mig, han ringde, gick till butiken och köpte deg och en fil, gick hem samtidigt som jag ringde emma (hon svarade), kom hem och började baka samtidigt som jag ringde anette (hon svara), bakade klart samtidigt som jag åt deg, åt en fil, gick upp ti rummet, satt vid datorn, jävlades med strömkabeln, kollade alla sidor en gång till, kollade foreca-vädretvasa,

vid det här laget var klockan säkert runt 7

john for till stan, jag blev lämnad ensam på msn, men så kom martin, sanna, oskar osv, sysselsatt för en stund, skrev lista vad ja ska ha me mej hem ti åland nästa helg, åt mera halspastiller, ringde josse (hon svara), laddade ner filmer,

resten av kvällen bestod av: lusläsa expressen, ringa anette, lusläsa aftonbladet, motorportalen, facebook, LUNARSTORM (hur tråkigt kan man ha?), bloggar, uppdatera min blogg 342 ggr, äta mera pepparkakor, dricka glögg, äta mera halspastiller, knarka nässpray, läsa igenom biologiprovet en gång, kolla foreca vädret 10 ggr på en timme....osv.....

Min gårdag!
Denna dag kanske blir lite bättre. Förutom biologoövandet...

Inga kommentarer: